Från Sälen till Jönköping

HEJSAN!

hoppas ni mår bra och har haft en kanonbra vecka här hemma, om inte annat så har JAG haft det i lindvallen! suveränt. 6pers var vi, jag, evelina, johan, jonas, john, ann.

jag ska uppdatera så mycket som jag kommer ihåg:

-  lördag: höglund´s kom och hämtade mig i zigenar-bussen, haha, och resan började. vi kom upp på e.m och det blev mest att packa upp & så.

-  söndag: skidåkning för hela slanten. kvällen blev kortspel & sådär. bad med?

måndag: var det då hockeyn var? isåfall var vi på majkens sylta och kollade där, de andra åt god mat, men evelina och jag firade hv:s vinst med en pina colada som ann bjöd oss på. träffade på stina, sofia, alex & några till där, tufft!

tisdag: skidåkning igen, har för mig att det var dagen då jag provade på min systers snowboard som jag lånat med mig? hade ju en privatlärare - evelina som är grym på det, men det var då inte tina dahl. men nästa år har jag bestämt mig för att gå på snowboardskola, toni var visst villig att träna mig med. det behövs tålamod!
på kvällen blev det bubbelbad & bastu med johan & jonas!

-  onsdag: skidåkning, sedan kortspel, film ja, som varje dag. sen bubbelbad & bastu med hela ligan! var det då vi bowlade med? måste säga det, jag vann! det har aldrig hänt i historien, men jag gjorde strike på spärr, säkert 8 strikear. jag var chockad, likaså evelina som vet att jag jämt kommer sist!

-  torsdag: skidåkning, afterski & sen till majkens sylta igen! blev en pizza & kolla på hockey! GOTT HV71!!

-  fredag:
jag & evelina tog oss till högfjället & åkte lite där, bl.a i backen TINA, värd att nämna! inget kul där, så vi åkte till stugan. hemresan var planerad på lördagen, men vi insåg att vi lika gärna kunde åka på fredagen, so we did.

det har hänt en hel del pinsamma moments, haha! men jag tror jag berättar dem efter hand. bilder kommer!

idag har jag vart på cross i eksjö, det var SM-träning som toni skulle kört, men han har åkt på influensa, inte spysjuka som tur är! har fobi mot det. men vi kollade iallafall, trevligt. vi åkte i den nya bilen, ja, min pappa har köpt en ny bil, jättefin faktiskt! :)
nehe, nu ska jag fixa iordning mig, ska på bio med några tjejer i klassen!

vet ni? linn skickade ett mess till mig i veckan och sa att vi kommit in på frisör!!!!! preliminärt då, alltså, fatta lyckan! jag är överlycklig!

pusspuss / tina


Kommentarer
Postat av: Linn

VI ÄR BRA:D

2008-04-06 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0