Don´t give up

hellu!

det har vart mycket de senaste dagarna, så mycket som hänt, och tyvärr är det mesta dåliga saker, men nu glömmer vi det och går vidare. finns här för dig med hjärtat, det vet du.

har jobbat hela helgen, och ja, vad ska man säga? idag har det vart några oväntade kunder, haha! men sånt är alltid trevligt. en sak måste jag nämna, ni anar inte vem som trampade in på macken i lördags... KENT! våran Kent, våran musiklärare! favoritläraren som slutat, för er som inte vet. my god, vad glad jag blev! saknar honom.. han hälsade till alla iallafall!  ni kanske tycker det är konstigt att tycka så om en lärare, men då har ni inte träffat honom. bäst.

cabarén -vilka underbara minnen.
image297

nu ska jag sova, ska försöka uppdatera mig imorron, men ska till läkaren & har mycket plugg..

nattinatti / t.dahl

Kommentarer
Postat av: FridaGideskog

cabare'n vilka minnen (:

2008-04-14 @ 14:07:49
Postat av: Tina

Ja, verkligen! :)
saknar det!

2008-04-15 @ 14:53:06
URL: http://tiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0