You´re out

kan det va så svårt att förstå? skitsamma.

heej förresten!

ställde klockan redan vid halv 8 idag, så gick bort & solade vid 8, lite färg fick jag allt, men det behövs mer! ska kanske ta en till ikväll.

dagen är rättså fullpackad kan jag säga, in, jobba, köpa kofta, dansa, till make up store, hem, äta, PACKA, idol, sova. ni ser själva, inte en chans att jag hinner allt det, så nu får jag allt börja priorotera.

ska in & jobba snart, men åker om 10 min.
satt precis & tänkte lite , säg när man inte gör det! , men så kom jag på att det är den 27:e idag, och det innebär att det är 8 månader tills min födelsedag (; tiden går snabbt, tyckte det va igår jag fyllde år.

kanske skulle bjuda på en bild? okej då. hade inga roliga bilder alls, men tog iaf en.

image40

pusstjabba / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0