Yeah, you´re back to mama (;

tjabba tjena !

vädret är inte att hurra över, men någon annan att hurra över idag är min kära mamma, det är nämligen hennes födelsedag, haha. har ringt säkert femton gånger idag och skulle gratta henne, men hon svarar inte.
jag har iaf vart så gullig och bakat chokladmuffins åt henne, eller som vi kan äta sen när vi firar henne, inte illa av mig.

tisdagar är härliga dagar alltså, först svenska, gjorde klart våran annons om dejting, haha. sen idrott, där det bara va tjejerna, inte alla iofs som var med, inte en enda kille i 9d va med, skandal, haha. friidrott hade henry planerat in denna gång, som inte är min starka sida direkt, haha. men det gick det med.
sen lunch, efter det hemkunskap, och ingen mat fick vi inte göra heller, nej vi skulle lära oss tvätta, jannike ska starta en förening med att bara köpa rena kläder, du är väl rolig, och jag ska filma henne ;D
sen hade vi bara no kvar, där vi såg på film. sen slutade vi vid kvart över två.

nu har min telefon äntligen kommit tillbaka från lagningen, det har gått över 14 dagar, 15 faktiskt, så borde kräva något av dom sega jävlarna därinne. ska iaf in till elgiganten och hämta den sen, så mamma får tillbaka sin telefon, och slippa lånetelefonen, haha, glad har hon då inte vart på mig. hahah, nu kom jag på det, ska nog slå in ett paket med hennes telefon, så får hon den tillbaka på hennes födelsedag, låter bra ;D

nu ska jag kila, hörs & ses ;)
ciao / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0