When i comes to love again,

god morgon!

hinner med ett morgoninlägg innan jag åker iväg. planen är att vi ska åka vid 12, men ni vet hur dahl´s är, synd att säga, men sant. vi är inte dom snabbaste, speciellt inte jag & mamma.
men just denna helgen är det ingen fara, toni & pappa åker med buss & husvagn nu vid 12, mamma tar bilen lite senare idag, och sofie tar bilen imorron, så jag har lite val.

har lovat att åka & köpa godis med, men får väl se om jag hinner med det. jaha, hur känns det inför praon? jag är faktiskt lite nervös, jagmenar, ni stad & jag har inte vart där mer än en gång, men min syster är ju där, så då kan väl inge gå fel? :) hope so!
jag har nu packat för en hel vecka, och det blev en full resväska  + en väska jämte, jag tar alltid med mig för mycket, men man vill ju ha något att välja på ;)

idag är humöret bättre, men jag vet fortfarande inte vad jag vill & tycker. känner mig lite mer motiverad nu än igår iaf, får väl göra det bästa av det. ska bli skönt att komma iväg en vecka iaf, umgås med systeryster :)
läste mitt astro igår, som ni kanske vet så tror jag stenhårt på sånt nuförtiden, haha. det va till det positiva iaf, stog typ : du kommer få nya kontakter och helgen bjuds på massa kyssar.. något sånt stog det, låter ju inte så illa. kan ju inte kolla igen, för det betyder ju otur, haha, fjantas jag är.

mitt dagens atsro: Tvillingarna 21. maj - 20. juni
Tack som bjuder: Du skall inte alls hålla dig tillbaka, om andra är ute och luftar sin stora givmildhet. Säg tack - ja tack!

ringde iaf till Stuk i borås igår, där jag ska praoa nu den första veckan. har fortfarande inget andra veckan, men lite syons fel också, men mest mitt.  börjar vid 10, brabra.

men tänk, jag är borta en hel vecka, hur ska jag klara mig utan mina kära här hemma? dessutom tror jag inte att systers dator funkar, så isåfall får ni hålla ut en hel vecka innan jag kan skriva igen, men jag kanske kan fixa det, jagmenar, jag måste ju hålla kontakten med er därhemma, tur att telefon finns iaf, några sms skadar inte :)

nu ska jag sminka mig, och ev. lägga upp lite bilder från gårdagen på bdb ( http://tinadahl.bilddagboken.se ) sen får jag se, men vill helst åka med toni.

ha det kanonbra här hemma om vi inte hörs förräns på fredag,
pusslove / tina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0