What kind of love is this?

tjabba !

gårdagen blev över mina förväntningar, rolig. och jag mådde mycket bättre efter dunderpillrerna.
började med att evelina kom hit, fixade iordning mig & sen moppade vi oss mot hovslätt. sprang in på konsum, sen gick vi över till santorin och tog en pizza. efter det åkte vi vidare in mot stan där vi skulle träffa myntti & co. för att kolla på streetrace, men det verkade inte bli något, så jag och evelina åkte till sörgården istället, där det va fest. vi hade inte tänkt att åka dit, så hade inte alls kläder för det, men shit the same. stannade till halv ett typ, sen åkte vi hem till mig & sov här. riktigt kul kväll :)

dagen är inte riktigt planerad, funderar på om jag ska dra in till a6 en sväng, eller om jag kanske ska göra lite nytta här hemma? får väl se hur det blir.

dessutom hoppade jag ju crossen denna helgen, jag som alltid är med. men kände att det skulle blivit lite för mycket, och jag hade ju kul härhemma, så det ångrar jag inte. laget vann iaf igår i landskrona :) idag vet jag inte hur det har gått än.

ska nog ta & ladda upp alla mina kamerabilder, toni ska låna min kamera hela veckan, så det är väl bäst att ta bilderna kanske.

hörs senare ,
pusstja / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0