Vilka tider !

hahahahahah,

satt precis och pratade i telefon med lina, min kusin från dalarna.

hon hade hittat en massa gamla brev från mig, helt sjukt roliga! jag hade skrivit typ hundra gånger att jag tycke vi va dåliga på att skicka.
i något stog det typ: " hej lina! jag tycker vi är dåliga på att skicka brev till varandra nu, tycker vi borde skicka lite oftare, typ 3-4 gånger i månaden (typ) det är vad jag tycker iallafall. och om du har glömt min postadress så är den .... snälla skriv tillbaka, men du behöver ej skriva tillbaka. kram Tina D. " hahahah.
sen i ett annat så stog det typ: "hejsan! jag tycker vi är dåliga på att skicka brev till varandra. när fyller du år? jag fyller år den 27 maj (snart) och jag tänkte att vi kan börja att skicka med en present i varje brev, alltså det behöver inte va något stort, förutom när du/jag fyller år, då kan man slå in det och skicka en kartong. jag önskar mig.. <räknade upp asmånga saker>... kram tina din kusin. " snacka om att be om presenter ! sen i ett annat berättade jag att jag hade fått fiskar & vad dom hette och frågade typ " hej lina, kommer du ihåg mig? " herregud vi är kusiner. och en massa mer. skrattade så mycket så att jag blev tårögd. ska leta upp dom lina har skickat till mig någon dag.

saknar dig lina!
gammal bild, men jag gillar dig lika mycket ändå (: + att jag bytte bild.

image37

återkommer senare, ska fortsätta städningen nu.

puss / tina

Kommentarer
Postat av: lina

haha, sötan! <3 men bilden är ju bara hemsk!

2007-09-25 @ 19:12:18
Postat av: lina

men bilden är ju bara hemsk! herregud. HAH

2007-09-25 @ 19:14:14
Postat av: tina

haha, du är väl söt! ;D

2007-09-25 @ 20:47:20
URL: http://tiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0