Teamwork !

tjabba.

hoppas allt är bra, förskylningen börjar försvinna, men däremot kommer jag ha en blå tånagel ikväll, haha. efter fotbollen på idrotten, om man inte är så skicklig så skjuter man tåpajjar, som jag då. den är helt öm !
idrotten idag va riktigt kul, alla kämpade typ, och jag trodde jag skulle trilla ihop endel gånger, vilken kondis man har! mitt nya uttryck som jag & evelina säger, teamwork! haha, det användes ett antal gånger på fotbollen ;D

nu ska jag inte sitta här och tjata, nejnej, istället ska jag in till jönköping city med linnea & möta evelina, sen ska vi ta en fika, handla baguetter tills imorron, ( friluftsdag i mulljö, kanoting ) sen ska jag & linnea bort och dansa. har egentligen ingen dans idag, men vi får ha salen ändå, så jag & linnea ska dit, som vanligt när inte mickan är där på lov & sånt, men vi är dom enda ;D

vi hörs ikväll, ha det kanooon!
pussciao / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0