Stop thinking

tjabba!

blir ett snabbt inlägg nu, men måste va säker på att jag hinner, så jag börjar:

dagen började med att jag började jobba 07,30 men idag fick jag skjuts av papi in, och tur va väl det, eftersom det bara va 5 grader ute, och då hade det inte vart alltför skönt att sitta på moppen.

va ganska lugnt på jobbet, men dagen rullade på & jag skulle ju sluta redan vid kvart i tolv, för att hinna hem. så papi kom då & vi åkte hem, stannade på shell med och köpte en tidning som jag glömde köpa på jobbet. nu har jag packat för fulla muggar & är i stort sett klar, lite kvar. sen åt vi nyss, nu ska jag bara slänga på mig ett par jeans & tights under, vi ska ju till skåne, där äre väl svinkallt & blåser som tusan.

träffade lisa på stan igår med, hur länge sen som helst, vi får ta & träffas någon dag. sånt sammanträffande att vi skulle åka till tomelilla just denna helgen, och så träffar jag lisa. vi har ett minne där, hon va med där för ett par år sen, haha. men det kan jag berätta när jag kommer hem.

har allt klart nu & så blir det att gå på banketten imorron, jo, jag kanske ska berätta vad helgen innebär förresten.

det är SM-FINAL i Tomelilla, i skåne & det är alltid en bankett varje år, på SM-avslutningen, men jag har aldrig gått innan, fastän jag velat men det har aldrig blivit av. så iår är planen att gå, efter många om & men, men jag tror det kommer blir kul faktiskt. så vi åker ikväll, tävlingen är imorron & sen banketten är på kvällen, och sen åker vi tillbaka till crossbanan i tomellilla igen, sover där & drar vidare till sösdala (som &så ligger i skåne) på söndagmorgonen för att köra div. 1 tror jag det va. ser verkligen fram emot helgen, så hoppas den kan bli lyckad (:

och, jag har fortfarande inte fått min telefon, har lånetelefonen fortfarande, men den funkar väl. ring & prova vettja ;)
nu måste jag kila & fixa det sista, och läsa mitt astro, haha.

ha en underbar helg, det tänker iaf jag ha!

pusstjabba / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0