SM Borås

tjabba!

har inte hunnit skriva här, men datorn hos syrran funkar iaf.
började ju med att vi åkte till borås i lördags, slutade med att jag åkte med mamma. åkte aslångt ut i skogen innan vi va framme på crossbanan. sen blev det mest lugnt, sen kräftskiva på kvällen, men där blev vi inte kvar så länge, för det va svinkallt, så jag, toni, elin & ante gick till husvagnen och kollade på tv.. efter ett tag fick jag för mig att gå ut, och sen va jag ute hela kvällen ;)

skulle upp tidigt på söndagen, men jag orkade inte, utan istället sov jag vidare ett tag. missadebåde träningen och kvalet, men det gick bra. toni kvalade in som 3:a .. sen heaten, tjejerna körde först, och elin vann efter lite fight med sandra. sen mx2-heatet. toni va startsnabb & ledde dom första varven, men sen började han trilla ner till 6:a , men godkänt det med. sen i andra heatet för elin så blev hon 2:a, första sm-deltävlingen på hela året som hon inte vann.. men bra ändå (: toni hade inte något flyt i andra heatet, då bakbromsen gick av (?) och han va bland dom sista ut i starten, men va uppe som 11:a, men sen bröt han det heatet eftersom det va snorhalt, speciellt utan bakbroms. men vi va ju i borås, sådet hade väl vart konstigt om det inte regnade..

syster kom ju med, och jag åkte hem med henne hit i borås, till hennes extremt lilla lägenhet ;D

inget mer att berätta nu,
pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0