Same same, but different ;)

heeeey fans ;D

hoppas humöret är på topp!? mitt är iaf bra nära! , förskyld & plugg stämmer ner det lite, men jag lever, så jag klagar inte.

idag har det vart en riktigt härlig dag, skulle va skönt att sluta så tidigt varje måndag ..
började med att evelina kom hit imorse som hon brukar, sen gick vi mot fängelset (skolan ser ut som ett, för er som inte vet) upp på lektion med gunnar, sen mitt i kom syv och informerade om praoen , shiiit jag har fortfarande ingen stans att vara v.39.. det löser väl sig, den som lever får se.. sen efter det spanska, pratade mest. sen lunch, efter det gick jag & evelina hem & åt digestivekex för att mätta magarna ytterligare lite. sen tillbaka för att ha bild som va min sista lektion. allt vi gjorde va att skriva en etikett. sen gick jag , så kom mamma och hämtade mig. in mot stan, sen in till frissan och färgade & klippte till håret, blev faktiskt rätt nöjd för en gångs skull. från blondie till brownie , behövdes en förändring.

nu ska jag skriva en ansökan,
glöm inte kika in,  http://tinadahl.bilddagboken.se :)

love / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0