Prao, dag 4

heey!

allt bra? själv mår jag inte riktigt prima. började med att jag gick till jobbet, och sen frös jag som en nakenhund hela dagen, gick tillochmed hem till lägenheten på lunchen och tog på mig två par tights, sen jeansen igen. hade iofs en väldigt tunn kofta, men efter att jag klätt på mig så tänkte jag inte mer på det, utan gick tillbaka till jobbet, där jag börjar frysa som ett as igen. det va hemskt! tur att jag slutade en halvtimma innan stängning, så jag sprang till apoteket och köpte febernedsättande, som jag inte har rört än.

gick till ica & handlade igen, färskpressad apelinjuice och nyponsoppa + lite annat, men med tanke på att det är mycket c-vitaminer i sånt, så planerar jag att bli frisk.

jooo, när jag gick ute på lunch bland affärerna så kommer en tjej fram till mig från borås tidning och frågar om hon får intervjuva mig, javisst svarade jag. och sen tog hon en bild med, hon tyckte nog det va lite kul att jag va från jönköping. så helena ska kolla efter mig i tidningen & skicka med sofie en så att jag får den :)

nu ska jag trycka imig dom där febertabletterna, sen käka. skulle ju bott här själv ikväll, men sofie´s kompis helén skulle visst komma, känns lagom kul nu när jag inte mår så bra, men kan inte göranågot åt det.

imorn åker jag hem, hoppas toni kommer och hämtar mig, annars vet jag inte hur jag ska göra.

puss / tina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det paraplyet du köpte för länge sen hur mke kostade det?

2007-09-20 @ 21:40:23
Postat av: tina

om du menar make up store-paraplyet, så kostade det 50 typ har jag för mig.
/ tina

2007-09-20 @ 23:01:17
URL: http://tiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0