Prao, dag 3

heeey!

dagen idag på " jobbet " har vart kul, dom är så snälla ! fick mest packa upp en massa nya kläder, larma dom & sånt, sen fick jag lära en kille som va ny där, trodde han va praktikant, för han va typ i min ålder, men han skulle jobba där, så fick order av rut att lära han larma, eftersom jag va bra på det , haha. när hon ska kolla om han gjort rätt säger han :
- men måste du kolla nu, jag blir ju nervös när ni står här !
så vi fick gå iväg en stund.

det gjorde ju inte saken bättre iaf, för dig. det kan du va lugn för, men för min del däremot kanske.

har hunnit med att prata med jannike, evelina & lina ikväll, tur att jag har er tjejer! ♥

sen ringde mamma innan med, vad är det med er? du kan ju iaf hålla det du lovade, sen ett år tillbaka tillochmed, och sms:et, tror du det va det jag ville höra? nej, för då tänker jag inte ens följa med den helgen, tack så jävla mycket. tänk lite på mig någon gång, aaaaaaaah.

vet ingenting nu, vill bara komma hem till evelina & co. så vi kan ha riktigt kul i helgen.

pussnatti / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0