Prao, dag 2

heey igen.

lika bra att uppdatera dom två senaste dagarna nu med, när jag ändå är i farten..

måndag: pallrade mig upp ur soffan och duschade, sminkade mig lite snabbt, och käkade lite. sen skulle jag gå mot praoplatsen, eftersom jag inte riktigt hittar här i borås, så va jag i hyfsat god tid iaf, men när jag skulle låsa dörren gick det inte, så jag ringde syrran, då hade jag fel nyckel! så hon fick gå hem och låsa, men jag gick mot "jobbet". va några minuter tidig ändå, och i dörren möttes jag av Rut som äger butiken. jättesnäll tjej (:
började med att prata lite, sen fick jag larma en massa, prova lite kläder & packa upp nya kläder.
sen slutade jag vid 18, började vid 10.. gick hemåt, men stannade och handlade lite mat till kvällen.
när jag kom till sofie visade det sig att allt jag hade handlat va fel typ ;D hade köpt någon konstig vegetarisk köttfärs ist för den vi brukar ha, och massa.
sen kom systers kompis helén som också sov här.

tisdag: va i lite mer god tid imorse, och hade rätt nyckel med. så jag kom redan kvart i, rekord ! fick göra typ samma saker idag, men idag jobbade johanna med, så snälla är dom! men dom retar mig för min småländska ,ääh, den bjur jag på. stannade och handlade idag igen, och mötte johanna på ica ! jag handlade lite foodie, sen bestämde jag mig för att överraska syrran med lite mat & efterrätt, so i did.
och hon blev jätteglad (:
kollade på idol & så, och nu kollar vi på "so you think you can dance" ,

planerna för helgen kan blir riktigt lyckade trots allt, eller what do you think evelina?
ska dra mig nu, bilder från helgen kommer när jag kommer hem.

pussssciao / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0