På tiden

tillbaka igen !

ja, håller fortfarande kvar vid min idol, daniel! heeeelt otroigt bra va han ju idag, tummen upp för daniel :)

dagen, eller morgonen är ett bättre ord, började med att alarmet gick vid 04,56, fick aningen sovmorgon. men fanns inga val, mina ögon va som två streck, men det va bara att pallra sig upp & dra på ett par mjukisar, lite smink kletade jag på, och sen tog jag ett äpple. sen fick jag lite bråttom, drog ut moppen & körde iväg. grannarna måste trott att dahl´s hade inbrottstjuvar, jag har då aldrig åkt moppe vid 05,30 innan, och kommer nog aldrig mer göra. va kolsvart ute, men jag tog mig in till jobbet. klockan va då straxt innan 06,00 och det va bara in & byta kläder, sen baka. det va väl helt ok, förutom att jag inte fick många timmars sömn för att gå upp så tidigt, la mig vid 23.
när vi bakat klart efter några timmar blev det lite lugnare & framåt 10 kunde vi äta frukost, nybakta frallor. sen fick jag lägga upp bak nästa dag, det är det jobbigaste jobbet där tror jag. man måse nämligen in i den stora frysen där det är 26 minusgrader, sen ut med bullar, in i frysen och hämta & lämna...
men lena hjälpte mig, så det va inte så farligt.

när jag slutade vid 12 så ringde jag mami & bestämde träff med henne på mackmakeriet. där jag åt & hon drack kaffe. blev ju bjuden på maten med, brabra.
efter det jobbade hon vidare, och jag gick och shoppade. hittade ett & annat, och precis vad jag behövde outfit för helgen, som nu är klar, bara en sak som fattas- en kofta.

detta köptes:
¤ svart lång t-shirt, gina
¤ svarta pumps, din sko
¤ svart bh, hm
¤ dagkräm, garnier
¤ rött lackskärp, lindex
¤ röd portmonnä, hm
¤ brun ögonskugga, make up store

blev lite stuffs, det första jag gjorde när jag kom in va att kolla mitt saldo på kontot. det va med glädje jag gick vidare, och insåg att jag hade råd med att shoppa idag.  några saker till ska inhandlas, en svart kofta, ett läppglans, en mössa & ett par vantar.

imorron äre dans med! jobbar ju till 16, därefter blir det en snabbis på stan för att köpa koftan. sen bort till dansen & direkt efter ner till stan igen, för samma tid som dansen slutar, vid 19 så börjar make up store´s klubbkväll, fick inbjudan idag när jag handlade, så jag ska in & köpa ett läppglans. sen hem, duscha & fixa, därefter sova.
gillar verkligen den affären (:
nu kom jag på att jag har ett presentkort på sköna jag med, för 500;- får jag inte glömma att använda någon gång.

nu ska jag kolla på daniel ytterliggare än gång, har spolat tillbaka som man kan göra med den boxern, gillar jag verkligen. sen kan man spela in program så det sparas på boxern med, gillar jag!

efter det måste jag verkligen packa till helgen, kom på att jag inte kommer hinna det någon annan dag än idag, så dags nu att komma på tina!

bäst jag sticker nu då !
pusss / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0