No no,

jag får inte vara sjuk, jag är aldrig annars sjuk, typ feber en gång om året, och just denna helgen som jag & evelina hade massa planer, så går jag & blir sjuk, är det inte typiskt? kanske inte är meningen att jag ska åka nånstans.
men gårdagen blev lyckad ändå, va bara senare när vi va dyngsura efter vi hyrt filmen som jag kände mig febrig.
nej, nu ska jag inte sitta här och berätta hur bra / dåligt jag mår, hur intressan är det liksom?
får gå på dunderpiller ikväll, så kanske det blir bättre.

skulle ju behöva åka in till jobbet med, och kolla upp om jag får lön nästa vecka, annars vill jag inte va där.
men det tar vi i n t e idag iaf.

har precis tagit mig ett varmt bad nu, i några timmar, så mina händer är som russin.

kanske ska peppra lite kort ikväll? ;) återstår att se.

hörs sen,
pusstja / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0