News

tjabba!

jag som skulle gå upp tidigt och fixa en massa kom istället upp vid 11.
men hade ju lovat att lägga upp lite bilder idag, så gör det nu innan jag åker till jannike.

klippte luggen lite innan med, hade ju planer på hellugg, men klippte bara till sneluggen lite, så får vi se sen. det är inte så stor skillnad, men men.

       

från tidningen då ;D & sen en outfitbild. nu tänker väl ni, inte hon &så! men saken är den, att jag tycker det är skitkul att kolla på andras outfits, så då kan jag lika gärna göra en egen med. så jag snodde mami´s kamera,

¤ rosa linne, hm
¤ rosa t-shirt, redbutton7,  www.rb7.com
¤ svarta jeans, replay, JC
¤ rosa benvärmare, hm
¤ svarta stövlar, wedins

nu ska jag till jannike !

pusstja / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0