Lucky me

god kväll, eller natt kanske man ska säga!

allt prima? själv är jag fortfarande lite krasslig i halsen, men det funkar.
idag va det min turdag, men har något hänt? svar nej. jag tror stenhårt på astro , haha, jag lovar, det är det första jag läser i tidningen (;

dagen har vart ganska blandad, men va i skolan till 14, sen hem, slänga i mig maten och stressa sim bara den fär att hinna in till stan och köpa en klänning. köpte den, en brun med hängslen typ. stötte på linnea på stna så pratade lite med henne, sen åka mot mitt jobb, där det för en gångs skull var väldigt luugnt. sen stannade jag vid konsum i hovslätt på vägen hem för att köpa godis, sen kom myntti utanför konsum. stog och pratade en stund, sen åkte alla skilda vägar. när jag kom innan för ming  dörr kom jag på att jag glömt plånboken & godiset hos  jannike, så jag åkte dit. på vägen ringer myntti som sett mig vid vip, och undrar om dom får följa med, slutade med att vi va: jag, jannike, myntti, kristian, sandra, bernie, toby & benny. kollade på någo komedi, sen pratade mest.
sen åkte jag och myntti (som var sist kvar) till norrahammar igen vid 01,00, trevlivgt (:

nu ska jag soooova,
pussnatti / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0