I see you

god kväll!

sitter just nu och har precis ätit bröd & kolabulle, och tittar på idol, som dom fick spela in åt mig, eftersom jag jobbade till 22.

dagen började med, eller det vet ni redan förresten. jag åkte till jannike iaf, va där och tjatade på som vanligt, sen fick jag en idé att vi skulle gå & köpa fika, jag är fikagrisen no.1 , men jag fick min vilja igenom utan större problem, jannike va lika sugen hon ! köpte ballerina, muffins & cider, sen snabbt hem & käka. sen fick jag typ springa ut till moppen & köra på fullgas hem. kom hem tio minuter senare, men hann ändå. skulle bara äta & fixa matlåda, sen skjutsade mami in mig till jobbet. idag va det faktiskt kul! jag som alltid klagar annars, men det va kul att va med & stänga, slutade då vid 22 & sen stog en väktare & väntade på oss utanför dörren, kollade på oss tills vi satt oss i bilen, sen åkte han efter ut från macken. sån säkerhetsgrej, så man ska känna sig säker när man går hem, bra tycker jag. lena, min chef, va så snäll & skjutsade hem mig.

jo juste, gissa vem som trampade in idag, om inte självaste stefan! han envisades med att ta ett kort på mig, och var beredda, jag blev inte bra, as usual.

imorron börjar jag vid tio, så kanske, kanske ett inlägg innan det, får se.

nej, nu ska daniel sjunga, så nu kan jag inte tjöta här mer,

pusstjabba / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0