I just don´t know

hejsan.

dagen har rullat ganska snabbt, trots att jag mestadels har pluggat & så. men inget har gått in, har fortfarande inte skrivit klart engelskan, och inte ens kollar på vårat läxprov i kemi som vi har tills imon. men eftersom ja ska upp redan vid 06,00 imon så kanske jag får lite tid över.

fastnade istället vid msn en stund. lite konstigt är det allt, jagmenar, det va du som började , nu känns det inte bra, varje gång jag kollar på min telefon och ser att jag fått ett sms tänker jag, tänk om det är från dig. men inte. jag fattar liksom inte riktigt. jag vet inte vad jag vill, vi känner varandra alldeles för dåligt. väntar tills efter helgen, sen lär ni märka vad jag tycker. du läser nog inte detta ändå, men det spelar ingen roll.

pratade lite med myntti på msn, han kom med den brilijanta idén att alla skulle ha bikini på sig på suckfotot, haha. men jag tyckte allt att tjejerna kan ha bikini, och killarna baddräkt? det hade väl vart nåt , hahah.

vi har skolfoto imorron, inte suckfoto, utan vanligt alltså. så har provat ut min outfit för morgondagen, ganska enkel, men lagom. perfekt med det "nya" håret, vilken timeing av min frissa alltså :) sen ska jag ta med usb-minne med, eftersom linn &co sa att vi fick ta skämtbilder, sånt gillar vi!

nu väntar sängen, är supertrött.
pussnatti / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0