I just can´t do it

god morgon (;

allt toppen`? själv så känner jag mig lite sjuk igen, vill inte bli sjuk nu, jag som aldrig är sjuk annars, inte just nu bara.

fredag : va utanför " stuk " redan vid 9 för att vi skulle äta frukost, jag, rut, helena och kevin. kevin fyllde år, så rut skulle överraska med lite finare frukost än fiket jämte, så vi fick gå & äta på grand hotel, skitfint!
sen vid 10 öppnade vi butiken & började jobba. jobbade till 14, eftersom toni skulle komma 14,15 och hämta mig, sen åka hem till jönne. så när klockan är två säger rut: " eftersom du har vart så duktig så tänkte vi att du skulle få välja ett par jeans ", så söta dom är! fick välja vilka jag ville, men va ganska så stressad att prova, jag hade en kvart på mig och då skulle jag prova ut ett par jeans & va hemma på den kvarten. klockan blev halv, och sprenag och ringde toni som redan hade ringt. han va i uddevalla, för han hade kört punktering, vilken timeing alltså! så jag behövde inte stressa. ville haft ett par fornarinajeans, men dom fanns inte  min size, så det fick bli ett par nudie. hann med en sväng på stan med, blev 2 par öronhängen & 3 armband. är supernöjd med veckan i borås.

men ändå skönt att komma hem. pratade med toni på vägen hem med, snällt av dig att ge mig lite tips, förstår hur du menar. ♥
evelina kom straxt efter jag kom hem, och vi kittade till oss lite, sen drog vi oss ner mot myntti och co där vi va ett gäng. kollade på film & så, trevligt.
kvällen är inte riktigt planerad än, får se vad evelina har för planer ;)

nu ska vi fika ,

pusstja / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0