I could´nt stop it

heeeeey!

allt prima? äre iaf med mig.

jobbet idag har faktiskt vart kul med, tro det eller ej, men så äre faktiskt. igår beställde jag tobak för extremt hög summa, och idag har jag beställt arlasaker. så lite nya saker är det iaf, men mest det gamla vanliga.

imorron börjar jag 06,00 vilket innebär att klockan ska ställas på 04,50 sen måste jag moppa mig in vid halv. shit pommes alltså, kommer ju aldrig komma upp vid den tiden. så efter idol ska jag sova !

imorse va jag skapligt stressad med, hade typ ingen bensin i moppen, men chansade & det gick. läste tidningen med innan jag åkte, det va ju ett reportage om daniel ( han ville ju inte kalla sig danny k ), men iaf, jag började gråta när jag läste det. kunde inte hjälpa det, men det va så fint liksom. läs själva :)

nu ska jag kolla på film, " Freedom Writers " , någon ny film som jag snodde med mig idag, som kommer ut imorron.

pusstjabba / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0