Go back to start, again

heejsan!

blir en snabbis nu, ska ju nämligen in och daaaaaansa som jag sa igår (;
ska blir riktigt kul, även om jag inte är i 100%ig form just idag, haha.
slutade klockan ett idag, som kunde vart tolv, om inte henry skulle vart så seg. stog och tjatade med han att vi som inte kunde vara med på gympan kunde få gå hem, istället för att vänta tills den började vid halv tre typ. men nejnej, det fick vi inte, så vi fick gå 10 varv runt planen, som iofs blev 5. hade ont i knät, haha. sen halsen med, det va väl det som störde mest så att säga, men konstigt nog har smärtan i mitt knä släppt redan, måste haft ont bara för att jag va i skolan, den är smärtframkallande!

nu ska jag bara slänga i mig lite foodie, sen hämta upp linnea, gå en sväng på stan & sen dansa!
bäst jag kilar / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0