Fixat

heejsan!

dagen har rullat på ganska snabbt, började med religion, sen spanska, lunch, bild, matte & sist samhälle. verken jag eller evelina har kunnat koncentrera oss idag, dessutom var vi på flumhumör båda två. skrattade åt allt och alla, men ni vet hur vi är, haha.
har för mig det va något kul jag skulle ta upp här, men minnet räcker inte till för att berätta, tyvärr, haha. när jag kom hem så blev de mat, sen äppelpaj med vaniljsås, mumma! sen efter det har jag mest gått till och från datorn, telefonen, tv:n och dvd(musik)-spelaren, som håller på att flippa ur totalt som jag nämt innan.

kan berätta med att jag har fixat prao för v,38. ska vara i Borås på "Stuk", som är en klädaffär med märkeskläder. min syster sofie bor ju i borås, så jag ska bo hos henne i hennes lya där (;  blir nog kul tror jag ! bara v,39 kvar nu att fixa, men det ska jag nog klara av. syon sa att jag skulle ringa henne ikväll, för hon skulle vara på skolan till tio, så jag rang henne och berättade.

allt för mig ikväll, kanske ett morgoninlägg imorronbitti? (;

image33
/ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0