Falling like rain

heeey solstrålar!

ja, även att inte vädret är på sin bästa sida, så hoppas jag att ni är de iaf ;D
själv så är jag bättre än vad jag va innan, ibland går det inte stoppa. men jag stör mig fortfarande, dels på en av mina familjemedlemmar, börjar på p slutar på appa, han ska alltid komma och hitta på en massa saker så fort jag sitter vid datorn, det är desstuom min helt egna dator som dom inte betalt en spänn på. så kommer han bakom mig och försöker typ tjuvkolla vad det står, snälla! jag tål det bara inte, utan blir skitarg istället. han är så himla nyfiken, och jag blir bara irreterad.

sen stör jag mig på ytterligare några things. ni tror väl inte jag gör annat än att störa mig på folk, men det gör jag, och det är inte ofta det är så illa som nu. men nu kommer verkligen allt på samma gång.
snälla, hur svårt kan det va att svara? dissar är det enda jag drabbas av just nu.

ska berätta lite om dagen; friluftsdag med kanoting. började med att evelina kom hem till mig, sen gick vi till skolan och jag skulle prata med syon, som jag bestämde med henne igår, men det va kolsvart på hennes rum, och hon skulle komma senare. men vi hann inte vänta, så vi skulle gå tillbaka på eftermiddagen när vi va hemma igen.
trampade istället ner mot bussarna. åkte mot mullsjö/kyrkekvarn, och väl framme är det en mysko gubbe som kommenterar min jacka som va helgrön, han sa: det är ju tur att du syns typ. sen skulle han gå igenom lite, och sen sa han nåt "du i den gröna jackan " haha, varför skulle han snacka om mig för? sen pratade han med mig efter med, men jag struntade i det. jag och evelina kittade till oss med våra regnkläder och stövlar, spände fast en flytväst runt magen och hoppade i kanoten. det gick hyfsat bra, och emellanåt fick vi upp ett riktigt tempo. teamwork alltså!
stannade på en liten ö & fikade, sen tillbaka igen, det spöregnade & då väntade vi mitt i sjön & vi skulle få åka snålskjuts med henry som hade motorbåt, men nej, ännu en diss, haha. så det va bara att paddla. en hel mil paddlade vi, i pisseväder.  sen väl tillbaka så fick vi vänta på bussarna i två timmar, alltså aldrig mer en friluftsdag med den skolan, speciellt inte i ett sånt väder. men de va ganska kul ändå. myntti trillade ju i plurret, haha. och jannike´s telefon craschade, likaså joannas, illa!
men sen äntligen kom bussarna, och dyngsura och kissnödiga åkte vi hem. gick till syon, men hon hade inte vart där på hela dagen, hallå? vad är det här, jag har ingen praoplats andra veckan! och imon åker jag till borås och är där i en vecka. får väl lata hemma.

lägger nog in lite bilder från dagen imorron ;)
dessutom måste jag ju hinna med ett inlägg till innan jag åker.

pussnatti / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0