Everything changes

heeey !

hoppas allt är bra?! själv känner jag mig hyfsat bra, lite fundersam bara, men det ska nog hitta sin rätta plats.

dagen började med no, läxprov. det gick faktiskt bra. sen efter det va det engelska, sen svenska, och efter det lunch (?) , sen matte & spanska. fick gå tidigare från spanskan så vi skulle hinna lägga hårstråna på plats till skolfotot. jag tog med mig mitt usb-minne, och fick tre eller fyra skämtbilder. småkorten blev inte bra, dom stora blev inte heller särskilt bra, men dom dög. efter det slutade vi, slapp helen´s lektion med, inte illa inte.

jag och evelina gick ner mot bussarna och satte oss där och väntade en stund. roade oss med att fota oss själva med min mobil, men så helt plötsligt bara dör den. gaaaah, jag blir galen på den telefonen. eftersom den inte gick starta heller, utan bara blinkade och sen dog. evelina´s buss kom, och jag gick hem till mig. mamma kom hem ganska snabbt, och jag berättade om telefonen, och hon skulle allt med mig n och klaga denna gången. min mamma nivet, lina, lisa är väl likadan? :D så vi åkte in till elgiganten för fjärde gången med denna telefonen och skulle lömna in den. han sa att jag kanske skulle få en ny, fast likadan, bra eftersom jag gillar den fortfarande. nu får dom göra något åt det. tur att jag inte fick samma lånetelefon som sist, ett steg bättre, en samsung. den duger iaf.

har knappt pluggat till provet imon, jag som skulle va så duktig, men nejnej som det brukar sluta, vid teven/datorn.

har precis laddat upp bilderna nu, bjuder på en helbild av 9D och en inzoomad på evelinasötan och jag.

image34

image35

dags att öva på provet nu !
love u / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0