Crosstävling på G !

god morgon!

måste ju skriva här en snabbis innan jag åker bort till crossbanan.

gårdagen blev rätt bra faktiskt. jag och mami åkte in till a6 och va där en kvart innan dom stängde. på den kvarten gjorde jag åt 1800;- , inte bra för plånboken inte. köpte ett par till stövlar, kanske ville ha dom mer en dom andra, sen ett par jeans. sen hem, så fick vi besök av ante ifrån skåne (: , han kör cross med, så han sov här, eftersom det är på torsvik idag. vi åt och så, sen framåt 23 så moppade jag mig till lovisa. stannade på shell och tankade, där träffade jag på jonna´s old classmates. sen mot taberg.


till saken, missa inte ! det är Sidvagns-SM & Serien, div.1 på HMK idag!! alltså, den crossbanan på torsvik, vid ikeas lager typ. missa inte det! träningen börjar 10,10 så jag ska moppa bort nu.


ses där då ;)
/ tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0