Bad things, you know

tjabba!

allt prima? förskylningen hänger i fortfarande för mig del, så jag hoppade gympan idag. hade svenska med, min ansökan jag skrev igår blev iaf godkänd. sen hemkunskap, gjorde inlagd gööka som vi säger i norrahammar, eller inte alla, tur att jag inte tillhör dom ;D haha.
jag va nog den enda som tyckte det va gott, på knäcke va det gott iaf. så jag tog med mig en burk hem. sen biologi, började med att vi kom försent och evelina klagar på att nicki hade hennes sudd, men han satt i klassrummet , hahah. sen skulle jag haft arbetsstuga med carina, kunde ju vart bättre. mendet va visst bara för såna som behövde överdrivet mycket hjälp, vilket inte jag har behovet av riktigt.
 men så vill jag ha på tisdagar, så markus kanske skulle ha oss istället :) men idag slapp jag det, och slutade 14,20 istället för 15,30 ;)
gick och pratade med syon med, och jag har ju fortfarande ingen prao v.39, så om jag inte hittar nåt sätter hon mig på bankeryds församling, hahaha. no way. så jag blev genast stressad att gå hem och leta.

nu ska jag göra mig lite pancakes, sen är det väl idol ikväll, eller?

pusstja / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0