As usual

oplanerade tina är i farten. imorron ska jag va på jobbet redan vid 9 för att äta fredagsfrukost med personalen! jobbar sen till två, kunde sluta tidigare, så att jag kan åka med brorsan hem. så då kommer jag troligtvis inte ha någon lunch, och jag som hade tänkt bjuda på fika.. men jag ska iaf sluta vid två, sen kommer toni kvart över och då ska jag ha hunnit hem och va helt klar. mina saker ligger utspridda över hela lägenheten, good luck tina!
och helén sover redan. mamma ringde nyss, vad är det för fel? seriöst, det vet nog ingen vad felet är, bara att det är fel.

dom där febertablettarna va som dunderpiller alltså, nu känns det mycket bättre.

NU är det hög tid att packa. sen sova,

pussnatti / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0