Äntligen..

.. är städningen klar!

har inte orkat städa nu när jag har vart "sjuk" och då blir det att man bara slänger mer & mer saker, så tillslut orkar man inte ta tag i det. men nu gjorde jag det iaf. känns iaf skönt att jag har gjort en sak på min långa lista.

kul med att mamma kom hem nyss, med borås-tidningen. där va jag med, på förstasidan , haha! kanske att jag ska ta ett kort på den imon? let´s se.
toni har lånat min kamera nu, så blire bilder så får jag väl sno mami´s. lite jobbigt att åka ända till uddevalla för att hämta min liksom, men snäll som jag är, lånar jag ut den hela veckan. får den lagom till helgen, när det är SM-final i Tomellilla, skåne. där ska jag peppra bilder är min tanke iaf.
planerna är inte riktigt satta än, men jag jobbar på det.
 
den veckan som kommer nu ska jag va på mitt jobb, eftersom jag inte hittade något annat & det krisade sig lite. känns inte så lockande, och jag vill ju ha lön, måste kolla upp det imon, men nu finns ingen utväg iaf, får väl göra de bästa av det. men jag börjar inte förräns kl. 16 imorron, till stängning kl. 22 så innan det ska jag troligtvis träffa jannike, längesen nu! för hon va ledig imorron, inte helt fel.

skulle klippt till luggen lite innan, men tar det imorronbitti.

ska sova bort min sjukdom nu, haha vad lamt det lät.

pusssnatti / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0