You´re the voice

heeejsan!

måste säga att jag har vart duktig idag, ställde klockan på tio i 8 & vid 8 var jag uppe, helt otroligt!
städade & fixade, sen provade jag kläder, laddade upp bilder och åt frulle. nu ska jag bara uppdatera mig en snabbis innan jag ska iväg.

planerna var in till city idag, med jannike & lovisa men det blev ändrat. blir hem till lovisa en sväng istället! får se vad vi hittar på. men jag har bestämt att jag inte bara ska sitta hemma på dagarna på mitt lov, så bra att det händer något. har inte många planer för veckan, mer än lördag. då blire götet, shoppa shoppa! och teamavslutning på kvällen. mysigt (: sen hotellsovning.

igår var jag & mami på stan en sväng innan jag stack till tandläkaren. köpte en grå topp på once, ett par öronhängen på glitter & två armband, &så på glitter. sen gick jag iväg, och mamma åkte hem. efter tandläkaren kom pappa och hämtade mig. inga hål, jag är förvånad! trodde jag hade ett gäng, men icke, tur det. men ska visst plasta, nemas problemas.

gårdagens outfit, hann inte ladda upp den igår, så den kommer nu.

image76

¤ rött linne, lindex
¤ svart kofta, hm
¤ svarta jeans, replay, JC
¤ gråa knästrumpor, hm ( hade stövlar till, ser fult ut nu )
¤ grå / vit sjal, sisters
¤ svart kuvertväska, åhléns
+ wedinsstövlarna då..

kanske kommer en dagens outfit om en stund, men ska laga mat nu,
puss / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0