You drive me crazy

godmorgon, eller godmiddag kanske man ska säga.

ni har väl inte glömt att ställa om klockan? härligt att få sova en timme längre.
ni kanske vill veta vart jag har vart, så ska berätta det snart, men ska bara springa & göra mg lite frulle först, annars blir inte det av..

2 minuter..


tillbaka !
mmh, gott med lite frulle, nyttigmacka & ett stort glas nyponsoppa.

i torsdags blev det en sväng på stan innan dansen, med evelina, emelie & linnea. köpte en svart hög kjol & en topp. sen dans, då emelie följde med & kollade. och efter det hemåt.


vi bestämde att det skulle bli en radda på stan på fredag med, jag, emelie & linnea. men jag fick ett annat besked. trodde vi skulle till uddevalla på lördagmorronen, och min plan var att gå till huset med brudsen på fredagen. men icke. istället fick de gå själva på stan. pappa hämtade upp mig direkt efter skolan, och sen in till stan och stressa och löpa allt jag skulle, en hängselklänning, typ sån jag har brun, fast en svart. ett par röda skor ( som visst är försmå! ) och en svart polo + mm-baguetter!
sen drog vi direkt till uddevalla, och hungrig var jag, så vi stannade på några ställen innan jag fick vad jag ville.

väl i uddevalla hemma hos toni & elin fick vi se deras nya plan, kanske inte får säga vad, men det kommer bli skitsnyggt när det blir klart. fick se inomhushallen klar med. och elin har sagt för längesen att hon ska ha lite crosslektioner där med mig, haha.

sen drog jag, toni & papa till glimmingen, crossbanan alltså. där blev det lugnt, med idol & prat i bussen. sen säger dom att det är en mus i bussen, jag blev lite smått orolig, och jag sa att det va deras fel om jag vaknade med en söndergnagd näsa! men inga spår & ingen mus i fällorna.

lördagen var det ju då dags för de Nordiska Mästerskapen! det va inte mycket folk där, det är ju en ganska stor tävling, hela scandinavium. mer folk på Svenska Mästerskapen tillochmed. men kul va det.
jag tog massa bilder. i 1:a heatet låg han runt 11-12 med liten hojj mot de stora. sen gick avgasröret av, så han fick bryta det heatet. sen i 2:a heatet blev han 11 efter en ganska dålig start.. men han är nöjd, jag med ;) !
sen köra i full fart hem, och då var redan gästerna hemma hos oss. så jag sprang och byte om och sminkade om mig. sen väntade några släktingar. fick träffa lina & hanna med, men synd bara att du ändrade dina planer lina, hann inte träffas mer än några timmar. de gamla åkte på konsert och vi 3 var kvar här. emelie kom en sväng med, trevligt :)
sen somnade jag vid halv 3..

idag är det mycket på " att-göra listan ". skulle behöva dra in till a6 och byta skorna till en size större, och sen en massa annat småfix, skulle ju färgat håret igår, men frågan är om jag hinner det idag ens.
planerna är huset ikväll, får väl hoppas man kommer in.

bilder kommer senare!
puss / tina


Kommentarer
Postat av: lina

förlåt! men du ska veta att jag låg på golvet hemma hos irene och lasse och grät för att jag va så trött igår, så jag hade nog inte varit speciellt trevligt sällskap om jag hade stannat 8]

2007-10-29 @ 21:38:04
Postat av: tina

kanske, men du hade nog blivit på bra humör här ;)

2007-10-30 @ 10:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0