Vad tiden va bra när man va liten,

but time changes.
och det märks!

för när man va liten så va allt så bra, och man hade inga problem att tänka på, speciellt inte killproblem för då tyckte man det var " äckligt " men tänk vad man förändrats.
är verkligen tvärtom nu, & en massa problem.

sitter och äter mannagrynsgröt med jordgubbssylt nu, har verkligen inte gjort det sen jag va mini. 5-6år säkert. kommer ihåg att jag gillade det så mycket, och att mamma alltid gjorde det åt mig. nu va det gott med, blev läskigt. visste att jag tyckte om det, men hade inte en aning om hur det smakade, så fick en chock när jag stoppade in skeden i munnen, haha nejdå.

idag har jag vart barnvakt med, så fick lite cash, alltid bra! jag & evelina åkte ner till konsum efter skolan med & inhandlade en fet godispåse, välbehövligt.

sitter vid datorn alldelles för mycket, har alltid sån ångest efter det, på kvällarna när jag lika gärna kunde lagt mig några timmar tidigare. så nu s k a jag sova.

pussnatti / tina

Kommentarer
Postat av: kristin

nej jag skrev också precis om mitt childhood-problem i min blogg. livet är fanimig inte lätt

2007-10-02 @ 22:38:41
URL: http://knisdinds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0