Too little, too late

godmorgon!

ställde klockan på 8 idag igen, men kom inte upp då, en timma efter.
gårdagen hos lovisa va trevlig. jannike & jag va skitsega, så vi köpte med oss lite fika till lovisa, haha. bakade kladdkaka med, asgott. så igår va jag absolut onyttig. och slutat äta godis har jag ju gjort - igen.
får se hur länge det håller den här gången!
sen sjöng vi singstar & hade kul. sen drog jag & jannike hem till mig efter en moppetripp.

åt lite & sen åkte jannike, men det va iaf trevligt girls!

idag ska jag träffa evelinus! har planer på att ut & gå, sen sola & bio, men vi får se. hon ringer nog snart, när hon vaknat (;

ser framemot helgen, tror det kan bli asbra! har lovat att jobba imon med, aaah.

sorry att ni får dagens outfit en dag efter, här iaf gårdagens:
      

¤ grå / vit sjal, sisters
¤ svart polo, gina tricot
¤ ljusa jeans, replay, JC
¤ brunt skärp, jannikes :)
+ dom svarta "steppskorna"

puss / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0