Tina goes nyttig

tjabbamoss.

skolan idag har vart, rolig men seg. först klt, sen SO, spanska & idrott. men idrotten blev det lite strul med. henry var på lunch och hallen va upptagen, så vi kunde inte ha någon idrott, iställert skulle vi gå 3 varv runt skolan, haha. vi har henry nivet, behövde jag iofs inte ens säga. men det va bara jag & högen som gick, nästan 2 varv. efter det - hemgång. först stog vi & skrattade lite i cafét , sen hem. högen hänkade en stund, eftersom bonnabussen inte går så ofta.

blev inget plugg igår, nej. istället kom något annat i vägen.

ska ta mig lite naturgodis nu, tina goes nyttig vettni! jag ska börja tänka på min framtid, haha. drog med mig högen ner till konsum innan, och vi handlade naturgodis! min idé tillochmed.

tänk på en sak, flera goda skratt  f ö r l ä n g e r  livet ;)

ska in & dansa lite nu ! och förbränna lite kalorier!
¡ ciao !

image52
kulturdagnatt / linnea, jag , lovisa.

Kommentarer
Postat av: evelina (högen själv)

haha, jag tycker att högen börjar gå till överdrift, vi skippar de dahlen :P

2007-10-11 @ 20:55:23
Postat av: tina ( dahlen själv )

hahahah, jasså, tycker du det? ;)

som man bäddar får man ligga, min kära hög !

2007-10-11 @ 22:07:44
URL: http://tiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0