Stronger

hello babes !

fint med er hoppas jag. jag själv hade en riktig svacka i skolan dom sista lektionerna. va astrött, hungrig & ville bara hem. dagen började med musik, spelade gitarr, jannike & jag börjar ju bli riktigt heta på det, haha. sen hade vi slöjd, och ja, det va som vanligt. men lite skum är han. jaja, skitsamma. efter det skulle vi haft no, men det hade tydligen kommit en vikarie och sagt till våran grupp att han inte kunde  något om det, så det blev ingen lektion. istället drog jag med mig evelina och åt, sen till musiksalen där jag skulle nöta in dansen. men den nyaste, alltså det går in från ena örat och direkt ut genom andra, det går bara inte, så jag hoppar den.
efter det hade vi bara matte & engelska kvar. gick väldigt segt.

fick ett sms med av lena på jobbet, och som tur va så kunde anki jobba resten av min tid. blir erkligen stressigt imorron, börjar jobba vid 11 och då ska alla dans & träningskläder med redan till jobbet. sen slutar jag halv två, åker direkt in till stora teatern för genrep vid 14. sen 14,30 ska vi vara i idrottshuset och öva i 2 timmar, till 16,30. då måste jag verkligen hem och äta! sen försöka få nerverna i styr, tills uppvisningen som börjar 20,30 men vi ska vara där innan. det blir en tuff dag, men jag är ganska laddad faktiskt. kom & kolla vettja,

kultur dag/natt på stora teatern i jönköping imorgon lördag. vi dansar i blåa blocket, alltså ska ni ha blåa biljetter som finns att hämta ut gratis på stadsbiblioteket. vi dansar 20,30 som sagt.

kvällen ska jag tillbringa med evelina, men vad vi ska hitta på är ännu oklart, haha ;D
slå en pling om ni har nåt på G !

Kanye West - stronger

nu ska jag äta klart mina pancakes !

pusslove / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0