Över min nivå

tjabba!

har kommit hem från dansen för en stund sen, åkte in redan vid halv 5 idag, för att öva och öva. har dansat i 3 timmar, så jag är helst slut. hur ska detta sluta?

trodde verkligen att jag kunde dom gamla danserna, men jag har glömt jättemycket. vad mycket man tappar när man inte dansar igenom dom då & då. dessutom lärde vi oss den sista dansen IDAG!

sen ska massa skippa att vara med på uppvisningen, vi blir max 8 st, förra året va vi alla, typ 20. lite dåligt är min åsikt, men tur att några ställer iaf.

har ringt runt som en galning och försökt hitta någon som kan jobba åt mig på lördag, för genrepet är kl.14 och det behöver jag verkligen vara med på känner jag. men har inte hittat en enda.

nu är det väldigt mycket, mamma har syjunta, eller " damträff " , kom på ett bättre namn, eftersom man inte syr. så hade mamma tagit hem någon som visade en massa silversmycket, så jag hade sån beslutsångest, men ett blev det. 380 spänn fattigare, det va inte bra för plånboken.

skoljoggen idag med, och jag hade min teamkompis evelina. alltid lika kul med dig. fikade & drack redbull hela vägen ;)

nu ska jag DANSA!

pusstjabba / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0