Morgoninlägg

Gogmorgon sötnosar!

hoppas ni är lika pigga som jag? och trots att jag försov mig, så hann jag ändå med att skriva här. även om jag är i tid lyckas jag med att komma försent till skolan, helt sjukt!

jo, gårdagen hade jag ju inte så mycket att säga om, och det blir inget lätt val.
och så kom mamma & pappa hem & tjatade när dom vart där på kvällen. vi tycker du ska gå det eller det, blabla. tänk på att du kanske inte vill vara frisör hela livet, blablabla. varken sofie, mamma eller pappa kan säga något postivit om frisör, men det är mitt val.

idag blir det en sväng in till city & sen dansa.

nej, plattången är varm och tiden börjar dra ihop sig.

hörs senare / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0