Maybe one day, but it´s not today

hello babes!

hann ju inte med att uppdatera klart igår, så ni får resten + igårkväll nu, let´s start!

igår, åkte jag först in & jobbade 8-11 , riktigt soft tid, och jag slapp baka med, var helt inställt på det, men det behövde jag inte! däremot kom jag in som en isbit, hade ingen känsel i fingrarna, och ansiktet var stelt, haha.
men när jag åkte in, tänkte jag, aldrig mer att jag sätter mig på en moppe iår. men det förstår vi ju alla att det inte va sanning i det. även att det kändes så då. men bara att dra på sig mer kläder !

fick jobba över lite, och sen satte jag mig och åt en nybakad fralla & varm choklad. sen moppade jag mig vidare in till stan, där jag & emelie möttes. vi gick & strosade runt, men hittade inget direkt. sen skulle emelie på kalas, så jag gick vidare en sväng själv. hittade iaf lite stuffs, tights, klänning, t-shirt, läppsyl & ytterligare en kuvertväska. nu glömde jag nästan det viktigaste, rosa bandet. känns bra när man köpt det :)

sen åkte jag hem, och ringde jannike. hon hade lite planer för kvällen som jag nappade på direkt ;)

bytte om & drpg på mig den nya jackan, tänkte att den skulle vara supervarm när jag moppade, men inte jätte. väl hos jannike så ställde jag moppen där, sen åkte jag med jannike på cykeln ! först till konsum & handlade godis, sen cyklade vi till grästorp! tog aslång tid, vi tog en omväg tydligen. sen va vi framme hos stina, där stina, sofia & agnes var. satt och pratade och kollade på film , och hade trevligt. sen fick vi för oss att baka vid 00, haha. så det blev en halvfärdig kladdkaka, och jag och jannike som skulle vara hemma vid 01 fick cykla satan hem! jannike va hemma vid 01, och då skulle jag moppa mig hem från henne, så blev aningen sen. men vi hade jättekul, tack :)

just nu sitter jag & äter kanelbullar på frukosten, läser veckorevyn och kollar i KTM-katalogen med 08-kläder & har precis tryckt i mig en mackmakeri-baguette & nyponsoppa till frukost, och efter det - kanelbullar. nyttiga tina, vart är hon?

nu ska jag dra mig, eller vänta ! hinner nog ladda upp en bild , glömde att fota de andra som var med.

image53

ciao / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0