MAT - Tina

hejsan!

blir ett kort inlägg nu, måste plugga biologi , fettoprov imorron i det.
dagen har iaf vart soft, historia då vi fick sluta tidigare, sen spanska. efter det, bild. va bara med en liten stund, sen hade mama & jag utvecklingssamtal med  stefan, haha.
slutade 13 istället för 15 idag, för att lärarna skulle göra något, inte mig emot!
så jag gick hem, och startade med min matlagning.
har provmatlagning på hk imon, och för min del så blir det tacopaj som jag ska göra åt mig & jannike. testade at göra en idag, och den blev asgod! fast den jag gjorde nu gjorde jag med veggiefärs, det blir det inte imon.
kolla själv ;)

                    


nu ska jag plugga.

tjabbamoss / tina

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

den ser god ut :D hoppas den blir bra imorrn då ;]

2007-10-15 @ 15:44:21
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: emelie

mums! :D

2007-10-16 @ 15:38:03
URL: http://emejlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0