It can only get better

hejsan.

är inte på topphumör just nu, men det har väl sina anledningar.
dagen rullade sakta. med musik, slöjd, no, matte & engelska på en fredag så är man ganska trött.

vissa är ju som dom är med, och endel får ta & skylla sig själva, orkar inte med vissa.

sen hem & äta tacopaj. efter det har jag suttit här, läst IB & slappat.
nu är det väl kanske inte många crossfolk som läser min blogg, så ni som läser har antagligen inte IB, så jag får väl berätta lite..
Toni & Elin ska starta ett eget KTM-team till nästa år, iår och några år tillbaka har ju toni kört för pulse racing/ the happy team & elin för KTM catapult & duells/KTM scandinavia. men nu är det dags för lite nytt, iaf för toni. det blir ett officiellt KTM team med hjälp från KTM scandinavia & duells. nu har jag bestämt mig för lite teamkläder och så jag ska beställa, även vi andra, mekaniker, fotograf & matlagare i familjen måste gå i teamkläder, men det är bara kul & snyggt om alla har samma.

det va väl det ända positiva jag hade att säga, förutom att jag ska hem till jannike ikväll, blir nog trevligt as always.

nu har jag starka planer på att göra mig en kladdkaka och tröstäta lite, eftersom jag är deppig. dessutom har jag gjort ett nytt försök nu, att inte äta godis. popcorn & ev. choklad får jag äta. ska tänka vidare på det där vad jag får & inte får äta.

image67

ciao / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0