I want you by my side

god morgon godingar! ;)

får hoppas att  ni inte är alltför trötta för att kunna läsa bokstäverna här!

jag är faktiskt pigg denna morgonen, för en gångs skull. vaknade en halvtimma innan  klockan skulle ringa, men jag sov vidare, så skönt att ligga & snooza .

idag är det en tuff dag, haha. först 3 lektioner: klt, SO & spanska. efter det är det skoljoggen. alla nior har sluppit det varje år, men nejnej, inte vi. så vi har planer på att gå istället, och packat med oss redbull & fika ;)

sen blir det hem & äta, därefefter direkt in till dansen. ska dansa i flera timmar idag, så vi kan öva inför lördag. sen måste jag skynda mig hem. mama har syjunta, så det skulle komma någon och visa upp smycken, det vill man ju inte missa ;)

nu måste jag kila,

pusstjabba / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0