I´m not too old, not too young

heeeey snyggingar!

hoppas det är fint med er? själv är det väl sådär, har ont i fötterna, ryggen & är trött, men med tanke på gårdagen, så är det super !

och det ska ni ha ett stort tack för babes ;D för utan er, hade det inte blivit alls kul.

började med att emelie kom hit efter 17, så stog jag och bytte kläder ett antal gånger innan jag kom fram till nåt. sen bestämde jag mig för att köra på den nya svarta klänningen, men inte pumpsen. och det ångrar jag inte en sekund, i den trängseln hade det inte vart det bästa.

outfiten blev såhär: ( tog bilden när jag kom hem, därför det ser lite dumt ut, + mobilkameran )

image73              

¤ svart hängselklänning, gina
¤ vit t-shirt, gina
¤ svarta tights, hm
¤ guldigt halsband, gina
¤ svarta klackskor, från Paris

emelies mami ko & hämtade upp oss, och vi åkte in mot huset! stog i kö ett tag innan vi kom in, men väl inne hade vi inget att klaga på! dansade hela kvällen, och så mycket folk som det var va det konstigt att man inte blev nertrampad, men vi klarade oss. såg några kändisar med, alltid lika kul. lyckad kväll iallafall!

nu ska jag ta mig en fika, sen blir det städning & så, sen tandläkarn & efter det träffa emelie!

puss / tina


Kommentarer
Postat av: Erika

Snygging Tina :D

2007-10-29 @ 23:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0