I believe in magic

hejsan!

såg precis att jag inte skrivit här sen i fredags, så får väl börja att uppdatera mig därifrån. ska bara tänka efter vad jag gjorde, minnet nivet..

jo juste, nu kom jag på det!

fredag: först hem , och sen åkte jag till jannike som jag skrev. där fixade vi iordning oss, jag, jannike & linnea. sen kom lovisa, och sen rullade resten in, jonna, markus, basse, lukas, edvin, joel. det va nog alla. satt och pratade, kollade på idol & hade allmänt trevligt. sen åkte jag hem runt 00-01 , för jag skulle jobba på lördagen..

lördag: upp & jobba, 11-18. sen direkt hem & äta, sen kom emelie. vi gick ut & gick en sväng, och pratade om massa som vanligt. sen hem till mig, och fixade iordning oss, sen kom evelina. tillslut hamnade vi hemma hos jonna, i hovslätt och umgicks med dom där hela kvällen. det va jag, jannike, emelie, evelina, jonna, edvin, nisse, jocke, lukas, ulff, tror att det va alla! vi hade iaf riktigt trevligt, tack ♥

sen hem & upp & jobba idag igen. gick väl bra. nu har jag spelat bingolotto med min familj, och nu ska jag plugga!
historiaprov imorron, och jag ligger lite back. ska även ladda upp bilder, men hinner inte det nu.. dags att nöta nu,

puss / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0