Hot like this

tjabbababba !

dagen idag har vart fullproppad med en massa. först svenska, där vi fick ut papper om uppsatsen. sen idrott, och vi hade bad. och i den äckliga bassängen fick vi börja med att simma, sen med simfötter, haha. därefter hade jag, evelina & jannike vattengympa, kul hade vi iaf.

sen blev det lunch, och eftersom inte matsalen hade något gott att bjuda på, så hade vi turen att det var hemkunskap efter. jag skulle laga mat till jannike, tacopaj med sallad ( annas, rödlök sallad, gurka, majs & fetaost ! ) och jag va lite seg, men den blev bra tillslut. mums. sprang & hämtade stefan med, så han fick smaka, och han sa att det smakade elegant, haha.
jannike klagade inte heller, så jag är nöjd ! fick VG+/MVG- bra jobbat tina , kanske skulle satsa på kock? haha.

direkt efter hk:n va det biologiprov, och jag hade övat på lite fel saker, men ändå blev det ett VG, precis på gränsen där G/VG. borde pluggat mer, om jag tänkt höja mig.
sen arbetsstuga. och på vägen hem stannade jag & pratade med jonna, hon lider med mig med gymnasieval, och det blir inte lätt. just nu lutar det ju åt frisör, som det gjort väldans länge. men man vet aldrig.

får väl se om jag får nya idéer på utbildningsmässan imorron!

nu ska jag kila, väntar på att lisa ska komma ! :)
puss / tina


Kommentarer
Postat av: Lisa

för vi hade sjukt kul :)

2007-10-17 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0