Forever, and ever

heeeey!

fint med er? iaf med mig. såg att jag inte uppdaterat mig här sen i torsdags, så får väl skriva om gårdagen nu med :)

började med skola, hade först musik, jag & jannike börjar bli riktigt grymma på gitarr ;) sen slöjd. lite mysko är läraren allt ! rolig är han med. sen hade vi hm, no? jo, och efter det - matteprovet. jag som inte ens öppnat böckerna inför det där provet kände mig inte så säker, men tror att jag ska klara ett G iaf. efter det engelska, sen satt jag & tjatade lite med mina classmates innan jag gick hem.

gjorde mig lite mat, falafel & makaroner. tappade typ alla makaronerna i slasken, när jag skulle hälla ut vattnet, haha. men jag orkade inte göra nya, så jag åt dom som va kvar i kastrullen, man kan nog räkna dom på fingrarna, haha! sen blev det lite annat & sen kom emelie ! först en snabbis, för att hon glömt hennes nalle borta på sporthallen, sen kom hon, och vi började promenera ;)
pratade om massa, och som hon sa, bara om ett ämne, haha. alltid lika trevligt. sen hem hit, och sen åkte emelie hem, och jag & mama åkte och handlade.
sen IDOL!! DANIEL är ju bara så BÄST!!!
men amanda, marie, patricia, mattias & andreas va bra med.

sen åkte jag till hovslätt där jag umgicks med jannike, jonna, nisse, edvin, friberg & andreas. trevligt trevligt :)
sen hem, och jag fick skrapa mina backspeglar på moppen med naglarna. svinkallt vare.

så nu har jag bestämt mig för att behålla jackan jag köpte häromdagen, ska ha den ikväll. ska träffa jannike & hennes kompisar ikväll :)
får uppdatera mig senare om vad jag gjorde idag & ikväll,

pusstjabba / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0