För mycket drömmar,

för att vara sant. nu får jag lägga ner. jag orkar inte bara med en massa som beter sig som världens töntar. ni kan gå om ni inte är intresserade, istället för att få mig på tankar om att det kanske finns en baksida till varför ni säger så. men icke.
jag kan inte fatta.

nu ska jag glömma det dåliga, och försöka hitta något annat att skriva om här, så inte ni blir så nere att ni hamnar på samma nivå som mig.

dagen började med klt, läste vidare min ego girl, jagvet, jag är segast med att läsa böcker. nu blir det lite stressigt, recension ska in på den på senast tisdag. och har lovat att lina ska få låna den av mig, och hon kommer nästa veckaaaaa !!! längtar så, saknar dig sötboll.
efter det hade vi historia. skulle öva till provet, men blev inte så mycket öva, för jag, evelina & markus satt och pratade istället.
sen spanska, där det blev mycket skratt med emelie & linnea, haha. " för han vågade inte prata med dig " , den va ju nästan bäst emelie ;D här nämner vi inga namn, tror nämligen att dom vi pratar om kanske läser detta..

sen hade jag & evelina egen idrottslektion, sprang i spåret & sen slutade vi. sen direkt in till stan. köpte bara ett par ♥-öronhängen som jag tyckte va söta. sen blev det fika & mat. därefter danstime. ännu mer koreografi till den nya jlo-dansen, och det gick hyfsat.

pappa har dessutom snott datasladden de dagar när jag tänkt ladda upp dagens outfit. så bjuder på 2 outfits nu istället.

     
outfit:

¤ rosa linne, hm
¤ marinblå luvtröja "wesc" , bobbys
¤ jeans, wesc, stuk
till detta, mina svarta "stepp" skor.

  

outfit:

¤ brunt långt linne, hm.
¤ svart miniklänning, gina tricot.
¤ stor grå/vit sjal, sisters.
¤ gråa leggings, kappahl
¤ svarta knästrumpor, kappahl ?
& till det hade jag mina svarta stövlar.

allt jag hade att bjuda på idag, nu ska jag äta & duscha.
pussciao / tina

Kommentarer
Postat av: agnes

vad söt du är!=) haha min mor och far hade en likadan säng innan ;)

2007-10-18 @ 21:20:29
Postat av: emelie

ohmygod, vad har jag sagt? kommer inte ihåg.. jag säger ju så mycket, speciellt på spanskan.
Skulle kunna vinna pris om att snakca mest och bäst. haha. men vad jag har sagt tar vi i morgon :D

2007-10-18 @ 21:47:31
URL: http://emejlie.blogg.se
Postat av: emelie

föresten, det här kommer jag ihåg: ..Ska ni träffas på torget eller? ;D hahaha!

2007-10-18 @ 21:48:50
URL: http://emejlie.blogg.se
Postat av: tina

tack agnes(: haha, okej ;D

hahaha, precis emelie, du kom på det, ja ;D
du är för rolig ! :)
och glöm inte, förstapriset är ditt- och mitt ! jag är inte dålig jag heller!

2007-10-18 @ 22:35:17
URL: http://tiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0