DANSA!

hejsan!

för en liten stund sen kom jag hem. har vart och dansat 4 timmar i sträck, så jag är helt slut.
började iaf dagen med att gå upp i god tid, beställde lite kläder från toni´s nya sponsor. sen moppade jag mig in till jobbet, jobbade några timmar, sen halv två slutade jag och körde snabbt bort mot stora teatern för genrep. men halvvägs nästan, kom jag på att jag glömt min baguette på jobbet som mami köpt åt mig. så det va bara att vända, offrade nästan genrepet för min baguette, haha.
sen tog det en himla tid för mig att komma till teatern. vet ju liksom precis vart det ligger, men tar fel vägar. tillslut va jag framme och mötte emelie och lovisa. så genrepet gick väl bra, och sen blev det direkt till idrottshuset för att nöta in den i varenda cell i kroppen. fick för mig att jag även ska dansa den nya dansen, när det va 20min kvar av övningen. får väl se, kan bli ett gott skratt.

om ni vill kolla, så äre kl.20.00 på stora teatern, det blåa blocket.

nu ska jag ta och försöka få styr på nerverna!
önska mig lycka till, det behövs!

pusstjabba / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0