Dance, move and shake !

hejsan sötnosar!

jag är glad ! dansen idag gick bra, mycket bättre än vanligt ! sen så saknar jag lina, men hon ska ju snart komma hit. men först ska hon dra en tripp till Kreta, sen kommer hon hit!

jag är verkligen en medgångsmänniska, fått av min bror. så fort någonting går emot mig är det som världen går under. kanske var lite att ta i, men lite så är det. syster däremot är inte riktigt sån. vilket man ofta får höra från mamma och pappa.  " så fort något går emot dig så flippar du ur totalt, du tål inte motgångar, du är precis som din bror " men det stämmer ju inte riktigt. sofie däremot säger dom bara positiva saker om.

på tal om brorsan så hade han kraschat i inomhushallen idag, och slått sig på alla möjliga ställen. krya på dig, tror att du läser detta nämligen! (:

nej, nu är det för mycket tjat här, och för lite verkstad. nu måste jag plugga matte, prov imon och jag har inte ens öppnat böckerna. bra jobbat tina, det kommer säkert bli fina resultat!

see you tomorrow
 puss / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0