Could you look me in the eyes, and tell me that you´re happy now?

förstår mig inte på dig. eller någon rättaresagt. fattar inte att du inte vågar prata med mig längre, men jag är inte dummare än att jag förstår att du är inne på msn, men det står inte på min lista. vad tror du jag tror?
jag är inte så dum som jag ser ut, men om du är nöjd så.
saken är den, att det är ditt eget fel att jag blev sur, och en ursäkt skulle göra det bättre, för jag har faktiskt inte fått någon än, och nu är det någon månad sen. trodde du var seriös, men jag hade väl fel.

finns ju fler jag inte förstår mig på, men det tar vi inte nu.
idag har jag haft en riktig plugg-dag. bestämde mig för att jag inte skulle röra datorn förräns läxorna var klara, och det brukar jag aldrig klara, men idag så gjorde jag det. har precis käkat upp den sista kladdkakan, den va jag värd.

annars är det väl ingen kul jag har att säga. mest tråkigt i detta inlägget, men inte mitt fel.
nu ska jag va ännu duktigare, gå & ta bort min make-up sen läsa i nicole richies bok " sanningen om diamanter " tror jag den heter. har ju precis läst ut gynnings bok, " ego girl " och den var super. jag är ju annars inte lästypen, långt ifrån! men såna böcker gillar jag.

det här inlägget blev inte särskilt nödvändigt, och nu ska jag dra mig.

image69


puss / tina

Kommentarer
Postat av: emelie

Nicoles bok fattar jag ingenting av, haha!
Följa med ut och gå en sväng i morgon honey?

2007-10-23 @ 22:10:24
URL: http://emejlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0